03- security

پشتیبانی و امنیت وب سایت وردپرسی

امتیاز:

شروع مبلغ سرمایه گذاری:

بین پلن شرکتی و فروشگاهی متغیر

این خدمات خوب رو با دوستانت به اشتراک بگذار

پشتیبانی و امنیت وب سایت های وردپرس در 3 پلن جامع برنزی ، نقره ای و طلایی. هرآنچه شما از پشتیبانی و امنیت برای وب سایت شما لازم است.

پشتیبانی و امنیت رایگان به مدت 2 ماه از نوع نقره ای برای کلیه وب سایت هایی که توسط تیم کولاک وب طراحی شوند شامل می‌شود. پس از اتمام دوره رایگان میتوانید پشتیبانی و امنیت وب سایت وردپرسی خود را تمدید یا به پلن های بالاتر ارتقا/تنزیل دهید. همچنین برخی از کاربران نیاز دارند تا از همان ابتدای به شروع از پلن های بالاتر پشتیبانی و امنیت خود را گسترش دهند، در این صورت میتوان پلن پش فرض را حذف و پلن انخابی را به آن اضافه کرد. امنیت وب سایت وردپرسی که دارید چقدر برایتان مهم است؟ آیا به این فکر کرده اید که اگر روزی بیدار بشین و ببینین که وب سایت بالا نمیاد چقدر ضرر میکنین؟ نه فقط ازنظر مالی، بلکه از نظر زمانی هم این به ضرر شماست که وب سایت حتی برای 1 ساعت هم که شده غیرفعال یا در اصطلاح Down شده باشد.

وردپرس یک CMS قدرتمند و معروف در جهان است و امنیت وب سایتی که با وردپرس طراحی شده زبان زد حرفه ای هاست. با وجود امنیت بالای وردپرس، اما همچنان نکات و موارد بسیار مهمی است که باید برای امنیت کامل آن رعایت شود. این موارد از تنظیمات مربوط به سایت تا استفاده از برنامه های امنیتی نرم افزاری و سخت افزاری و تنظیمات قالب را شامل می شود. با استفاده از این خدمات سایت شما در برابر حمله های اینترنتی محافظت می شود. البته باید در نظر داشته باشید همیشه دست بالای دست بسیار است و نمیتوان ۱۰۰% تضمین کرد که میشود یک وب سایت را از حملات هکرها محافظت کرد.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که فکر میکنید وب سایتتان جدید است و هنوز نیازی به خدمات امنیتی در مقابل وب سایتتان ندارید کاملا در اشتباه هستید. باید به شما بگویم که هرچند وب سایتتان جدید است اما باید در نظر داشته باشید که وب سایت شما از نظر هکر ها و ویروس های کامپیوتری یک وب سایت آنلاین است و هیچ فرقی برایشان ندارد که قدمت وب سایت شما چقدر است. آنها رندمی از اینترنت به دنبال وب سایت های آنلاین و فعال میگردند.

شما برای هر موضوعی هم که وب سایتتان را ایجاد کرده باشید از نظر آنها تهدید محسوب میشوید. تهدیدی برای کسادی کسب و کارشان و امکان دارد از هر راهی وارد شوند تا بتوانند وب سایت شما را زمین بزنند. تا خودشان همچنان سردم دار فروش و ارائه خدماتی باشند که با شما در آنها مشترک هستند. شما باید از وب سایت خودتان در مقابل حملات DDos و ویروسهایی که از طریق هکرها به دیتابیس وب سایت شما وارد میشود مراقبت کنید.

بعضی از هکرها از وب سایت شما به عنوان یک سکوی پرتاب یا یک رد گم کنی برای مصادیق خراب کارانه خودشان استفاده میکنند. در ظاهر وب سایت شما هیچ مشکلی ندارد و به درستی کار میکند ولی هکر ها در دیتابس و سورس وب سایت شما کدهای مخرب و اسکریپت هایی بکار میبرند تا رد خودشان را گم کنند و به یک وب سایت یا سازمان بزرگ در یک گوشه از جهان یا در کشور خودتان ضربه بزنند. در این صورت در ردگیری هکر به وبسایت شما میرسند و ممکن است شما به عنوان یک همدست شماخته شوید و متحمل موارد قانونی شوید.

مجموعه کولاک وب با ارائه “پک های پشتیبانی و امنیت” به مشتریان خود و افرادی که از وب سایت های وردپرسی استفاده می‌کنند؛ ارائه خدمات می‌نماید. این پک شامل 3 بخش برنزی ، نقره ای و طلایی میشود که در زیر می‌توانید یکی از آنها را برای امنیت بیشتر وب سایت خودتان انتخاب نمایید. این پلن ها به شما کمک می‌کند تا وب سایت وردپرس شما همیشه به روز و آپدیت بوده و تا جایی که امکان دارد در مقابل هکرها و موارد امنیتی گفته شده مراقب کنید.

این خدمات شامل نگهداری و پشتیبانی وب سایت شما در طولانی مدت نیز می‌باشد، ساختار سایت و هاست شما را در مقابل هکرها ایمن کرده و آنها را از شما دور می‌کند. پیشنهاد ما این است تا وب سایت خود را بدون پشتبانی و امنیت رها نکنید. قابل ذکر است هر نوع وب سایت با هر نوع سیستم امنیتی نرم افزاری و سخت افزاری قابلیت هک شدن را دارد؛ اما شما می‌توانید با داشتن پلن های پشتیبانی و امنیت کولاک وب تا حد ممکن جلوی نفوذ هکرها را بگیرید و یا در صورت هک شدن آن را بازیابی کنید و جلوی ضرر های بیشتر به وب سایت و مجموعه خود را بگیرید

انواع پلن پشتیبانی و امنیت وبسایت

انواع پلن های پشتیبانی و امنیت وب سایت در مجموعه کولاک وب به 2 دسته شرکتی و فروشگاهی تقسیم بندی می شوند.
منظور از وب سایت های شرکتی تمایم وب سایت هایی می باشد که درگاه پرداخت ندارند و وب سایت های فروشگاهی تمامی وب سایت هایی را شامل می شوند که درگاه پرداخت و اینماد دارند. از این رو میتوانید پلن پشتیبانی و امنیت شرکتی و پلن پشتیبانی و امنیت فروشگاهی را در زیر مطالعه کرده و یکی از آنها را برای وب سایت خود انتخاب نمایید.

پلن پشتیبانی فنی و امنیت شرکتی و فروشگاهی

پلن نقره ای

فقط پشتیبانی فنی

در هر 30 روز یکبار موارد زیر انجام می‌شود:

مناسب برای سایت های تازه تاسیس یا هرکسی که نمیخواهد روی امنیت سایت خود سرمایه گذاری کند.

پلن شرکتی:
250,000 تومان / ماهانه
پلن فروشگاهی:
350,000 تومان / ماهانه

پلن طلائی

پشتیبانی فنی و امنیت

در هر 15 روز یکبار موارد زیر انجام می‌شود:

مناسب برای تمامی سایت ها و هر آن کسی که امنیت سایت برایش مهم است و به سایت خود اهمیت می دهد.

پلن شرکتی:
350,000 تومان / ماهانه
پلن فروشگاهی:
500,000 تومان / ماهانه

پاسخ به سوالات پر تکرار :

امتیاز محصول :

انتخاب هاست مورد نظر

هاست مورد نظر خود را از این قسمت انتخاب کنید

انتخاب دامنه

دامنه ملی یا بین المللی خود را از این قسمت انتخاب کنید

انتخاب پروتکل SSL

پروتکل SSL برای سایت های فروشگاه آنلاین و دریافت اینماد الزامی است، آن را انتخاب کنید

انتخاب پنل پیامکی

پنل پیامکی برای سایت های فروشگاهی الزامی است

اسکرول به بالا